Anunț concurs

Anunț – Concurs pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuție

Anunț concursȘcoala Gimnazială Șoarș, județul Brașov, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante:
POST:
1. Îngrijitor II G 0,5 normă la Școala Gimnazială Șoarș
2. Muncitor necalificat II G 0,5 normă la Școala Gimnazială Bărcuț

DATA CONCURSULUI: 15-17.11.2023
LOCUL DE DESFASURARE: sediul unității, (Șoarș, str. Principală, nr. 280)

CONDIȚII DE PARTICIPARE:
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții conform Hotărârea Guvernului nr. 1336 28-10-2022, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
• Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 10 zile de la afișare, la sediul instituției, respectiv, pe domeniile dedicate, 16.10.2023.
– proba scrisă în data de 15.11.2023, ora 10:00, la sediul instituției;
– proba practică în data de 16.11. 2023, ora 10:00, la sediul instituției;
– proba interviu în data de 17.11.2023 , ora 12:00, la sediul instituției.

PROBA SCRISĂ – 100 puncte
• data și ora desfășurării – 15.11.2023, ora 10:00 (la sediul unității organizatoare)
• durata probei: 120 minute

12:00 – afișarea rezultatelor probei scrise
12:30 – 13:30 – depunere contestații probă scrisă
14:00 – afișarea rezultatelor probei scrise după contestații, în vederea ADMITERII la PROBA DE INTERVIU/PRACTICĂ

PROBA PRACTICĂ
– activități practice derulate în fața comisiei
– în data de 16.11. 2023, ora 10:00, la sediul instituției.

INTERVIU
– întrebări din bibliografie, apreciat cu ADMIS sau RESPINS
• data și ora desfășurării – 17.11.2023 , ora 12:00 (la sediul unității organizatoare)

14:00 – afișarea rezultatelor finale ale concursului

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform Art. 34 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului
solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s- au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Documentele solicitate se îndosariază, în ordinea menționată, într-un dosar cu șină, care va fi depus și înregistrat la secretariatul unității școlare în perioada 26.10-08.11, în intervalul orar 0900 – 1300 (sau prin fax 0268285414 sau prin e-mail scoalasoars@yahoo.com).